Bu sitede bişeyler ara

16 Temmuz 2017 Pazar

Yeni A

beni de tanımadılar
ellerimde güzelliği ile kaldım
bir mutfağa dönüştürdüm kendimi
artan patatesleri hep ben yedim
biri istedi sigara sardım
üzüntüme sahip çıktım
kimse yalnız kalmasın diye yalınayak dolaştım
uzak doğulu bir turist kafilesini
o zannedip yaklaştım
ikiye bölündü bir zamanlar karşılaşmış olmamız
beni benimle yapan acayip bişey olan
duruyor mu, gözleri öyle mi, ellerinde mi ellerim
hatırayı ne yapmış
yarın yediyi sekiz geçe eğer doğarsam
ne zaman buluşuruz
hayal yapıp bırakıyorlar
bir nesne olarak olmak
haziranın dokuzuncu günü
sabah sekiz geçerken yediyi
yedinin de hayalini
ne zaman buluşuruz
ölene dek beklemeye bir isim vermişler mi
kan olur, süt olur bilemem vermişler mi
ben hayat diyeceğim

elleri duruyor mu, gözleri öyle mi
hatırayı ne yapmış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder