Bu Blogda Ara

14 Haziran 2011 Salı

Kadınlar Abdesti Sevinçle Alır


                                  -Fıkıhtan Utanıyorum

hiç kan kokmuyoruz
klavye de kan kokmuyor
muz kabuğu ve cep telefonu kokmuyor
başbakanın danışmanları
küllüğe henüz bastırılmış izmarit
istanbulun güneyi ve deneysel öküz
kan kokmuyorlar
kanın sesini ve rengini koklayamıyoruz
oysa kan da koklanmak ister
ben şahsen kanın içilmekten
ve izlenmekten haz aldığını düşünmüyorum
adam gibi bir kan elbet
feminist olsa bile koklanmak ister

yeni bir renk lazım
kırmızıdan sıkıldım
içinizde dolaşmaktan ve kokmamaktan
koklanmamaktan
kadın petlerinden ve sargı bezlerinden
dış basıncın bana uyguladığı kuvvetten
gözlerle ışık emdiğiniz ekranlardan
ki hiçbir monitörün kırıldığında
kanadığı ve koktuğu görülmemiştir

tekrar bana dönecek olursak
 






bir burundan yavaş yavaş ve üzgün
damlıyorum

kadın sevinç içinde
abdest alıyor



Cihat Duman, Ğ Dergisi, 12

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. okurlarımın da benim gibi saçmasapan ve ne dediği belli olmayan insanlar olması çok gurur verici

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. lafın tamamı aptal olana söylenir..."kelimelerin çokluğunda boş şeyler var"(kosmos)

    YanıtlaSil
  5. heveskar, sen benim okurum musun? bildiğim kadarıyla şiirden nefret eden, şairleri önemsemeyen, şiir yazmayan bir okurumsun. yani türkiye'de yaşayan 100 insandan birisin.

    mikail zaten gakkoş. onu biliyorum. :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...