Bu Blogda Ara

12 Eylül 2011 Pazartesi

Atilla Çapraz (AX) Sahiden Yaşıyormuş Patron


ANNENİZİN MEMESİ TEKMİ?, YAPRAKSIZ GÜLÜ DÜDÜKLERİM, GÖZÜMÜN RIZGIYLA ALAY ETTİLER, SEÇİM KURULU SİZİ YORMAK İÇİN SANDIK KURMUŞ, EMPOZE DEĞİL HAK. Aylardır İstiklal Caddesi duvarlarında garip metinler okuyoruz. Çarpıcı, kısa, büyük harflerle yazılan şiirler bunlar. İmla zaten yok. İmlayı metres etmiş. Gayet düzgün, okunur. Değerli metinler. Kağıttan duvara taşması düşündürücü. Özellikle Büyükparmakkapı Sokak etrafında yoğunlaşıyor. Ben tabii aylardır arıyorum bu adamı. Ufak bir soruşturma yaptım. Çaycıdan tarif aldım. Dürümcüden eşkal aldım. Olmadı. Denk gelmedik. 4-5 gün önce de Sancar ile birlilikte dolaştık ve bütün yazılan görsellerini toparladık. Bu yazıların üstüne konacaktım. Ben yaptım diyecektim. “Sancar, adam zayıfmış, savunmasızmış, üstüne çökelim, ezelim.” Fotoları arşive aldık blogda ilan edecektik. Ama bu akşam bu fikrimden vazgeçtim.  Ben, Kadir Yanaç, Ramazan Parladar, Gökhan Göçer ve Mukaddes Akyol dolanırken bu adam geldi yanımızda duvara yazmaya başladı. Tahta kalemiyle yazıyordu. Alemden birkaç kişi bunu görünce benim projem de güme gitmiş oldu. Artık ben yaptım diyemeyecektim. Adamı zorla aldım sorguya çektim. Diğer arkadaşlar da şahit. Zaman zaman tehdit ettim, zaman zaman şiddet uyguladım. Arkadaşlarım da katkıda bulundular sağ olsunlar. Masanın hakkını verdiler. Karşılık verdiği oldu. Sustuğu oldu. Aşırı alkollüydü. Sadece bir adet diş kalmış ağzından çıkan sözcükler anlaşılamıyordu. Özetle şunlar anlaşıldı:



Atilla Çapraz. (AX) 1961 Kastamonu doğumlu. Çiftçi. 1985’ten beri İstanbul’da yaşıyor. Unkapanı’nda ikamet ediyor. DHKP-C üyesi olduğunu ve 1980’den 1984’e kadar Mamak İnfaz evinde kaldığını söyledi. Hiç evlenmedi. Hiç çocuğu olmadı. Biz kızı olsun ister. Küfürlü konuşuyor. Saldırgan bir dili var. Fiziksel saldırıya karşı. Kendini savunmak için bile fiziksel şiddet uygulayamıyor. Çevre esnaf tarafından kollanıyor. Bazen de bıkkınlık veriyormuş. Attila İlhan’ı biliyor. Ece ayhan’ı hiç duymamış. 1.65 boylarında, yarı kel, bıyıklı, 65 kilo civarında, pembe gömleği (temiz ve kumaş pantolunun üzerina salınmış), kaliteli görünümlü kundura ayakkabı, hiç de yabana atılmayacak (en az 5 TL’lik) çorap.

 Soru ve Cevaplar:
-Kabeye gitsen Kabe duvarına ne yazmak istersin?
Cinleri taşlamaya geldim.
-Ölmek İster misin?
Kefenimin rengi beyaz olmasın.
-Hiç çocuğun oldu mu?
Oldu, Mustafa Kemal’in çocuğu hepimizin çocuğu.

Bazı laflar:
Öğle ezanının adı ne? Göz banyosu yapıyorum (Kadınlara baktığı zaman söylediği cümle). Renklerin mezarı.
Konu ile ilgili daha sonra yazacağım. Şimdi siz yazıları bir okuyun hele. Bir kısmını aşağıya ekliyorum. 










4 yorum:

  1. sistemin hazmedemediği "cins" biri,cemal süreya ve diğerlerini delirmiş hali,2.yenin yaşayan tek temsilcisi diyelim! adamı tbmm götürmenizi öneririm orada bol miktarda boş duvar ve adam var.(adam silivriyi boylarsa artık savunursun).

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun valla aylardır şu yazıları yazanın merakı içindeydim.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada bu amcanın şiirlerinde çok fazla "Araç" geçiyor, "Dünya Araç olsun" "Herşey Araç için" vs vs. Kastamonu'nun Araç ilçesinden bi arkadaşım (beyim) bu adam Araç'lı mı acaba demişti ben de çok saçma bulmuştum adamın modern dünyayla bi derdi var demiştim, şimdi Kastamonulu olduğunu öğrenince anlıyorum ki Araç'lı olma ihtimali gerçekten yüksek :)

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...