Bu Blogda Ara

15 Aralık 2011 Perşembe

Sinirimden 3 Kilo Verdim


Çağlayan Adliyesi hakikaten çok büyük ve yorucu. Gereksiz bir yapı. Buradayım. Bugünüm. Elimde 40-50 sayfalık bir balya var fotokopi sırasında. Arkamdan nüfus cüzzamını uzatıyor. “İzin verir misiniz benim bir tane, sizin bin tane. Önce ben çeksem” diyor.

Senin gibi 40 kişi gelse ne yaparım peki ben. Neden bana sözcüklerinle saldırıyorsun dişi avukat. Bu baro odasını sana yamalarım bak. Neden benimle konuştun. Neden bana dışarıdan müdahale edildi. Neden acı çektiriyorsun. Senin gibi 40 kişi gelip izin isteyebilir. Senin gibi 40 kişi gelip beni cima edebilir. Bunu hak edecek ne yaptım. Namusumla sıramı bekliyorum, fotokopimi çekeceğim. İşimdeyim gücümdeyim. Neden bana sözcüklerinle saldırıyorsun?

“Ben sizi rahatsız etmeyeyim buradan çıkmak istiyorum dedim. Sizin gibi 3-4 kişi gelse her halde bana sıra gelmez” dedim. Ve sıra bana gelmişken adliyedeki başka bir fotokopi fabrikasına gitmek üzere yola çıktım. “E çıkın efendim” diyerek/ses çıkararak kendisini haklı çıkarmaya çalıştı. O an zayıfladım işte. 3 kilo verdiğimi düşünüyorum. O fotokopi sırasından sonra kadife pantolonum belimden düşmeye başladı. Sinirimden 3 kilo verdim.

Bi kereler de tuvalet sırasında acı çektirdiler bana. Arkamda bekleyen şahıs sıra bana gelmişken içerideki işini çabuk görsün diye kapıyı dövüyor. İçerideki ise işini bitirip çıktığında gözleri ile bana bakıyor. Ses çıkarmıyor. Genelde böyle oluyor. Gözleriyle bana bakıyor. Ben ise arkamdakine bakamıyorum. Olayı örtbas etmek için kendimi tuvalete atıyorum.

Gerizekalıhayvan, insan hiç tuvalette fuzuli durur mu? Neden kapıyı çalıyorsun. Acelen olabilir. Çalman neyi hızlandıracak. Adam ya işiyor ya da sıçıyor. Ya da ağlıyor. Ya da kusuyor. Başka ihtimal var mı? Yok. E bunları daha acil yapmak mümkün mü? Yok. Neden çıkan adama beni mahçup ediyorsun? Ben çalmışım gibi bana bakıyor? 

12 anthem by emancipator

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. gerek varlığınla gerek düşüncelerinle toplumun ruh sağlığını ve beden sağlığını bozuyorsun git kendine dava aç,bir bayana bile vermiyorsun yerini :)

    YanıtlaSil
  4. yorumlar neden bu kadar saldırgan anlamadım ama sana hak veriyorum. Çok çok acil işim olmadıkça kimseden yerini/sırasını istemem. İsteyene de inanmazsam sıramı vermem. Çok sahici ve samimi ise tamam gelsin başımın üstünde yeri de var.
    İstanbul'da avukatlık yapmak çok zor zanaat... Bence yol yakınken kaçıp başka ellere yerleş. :)
    Ben İzmir'de avukatlık yapıyorum ve buraya Ankara'dan geldim. Ankara'nın zindandan bozma adliyesinden sonra İzmir Adliyesi'ni gördüğümde bu beyaz pamuk gibi yer de neyin nesi dediğimi hatırlıyorum. İstanbul'a da ne zaman duruşmaya gelsem içimi bir sıkıntı kaplar. Hakikaten İstanbul'da çalışabilen meslektaşların sabrına hayranım... Kolaylıklar.

    YanıtlaSil
  5. istanbul'a laf yok. biz burada dürencin temsilcisiyiz. :)

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...