Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2013 Cuma

Münacat


yaz getirildiğinde
vantilatörler çalıştırıldığında
elektrik faturaları sol tarafımızdan verildiğinde
senin şeytanı yaratma gereği duyman
şeytanı bir gül pıhtısından yaratman
şeytanı diri tutarak onu şımartman aklıma takıldığında
hiç doğmamış olsam da
bu mektubu sana yazardım

sevgili hiç doğmamış olmak
açan çiçekler
cam fabrikası
müstehcen maneviyat
kan testim pozitif geldiğinde
onun gözlerine baktığımda
kasaplar et kestiğinde
işsiz bir astronot
alış veriş merkezinde palyaçoluğa başladığında
şeytana verdiğin kredi aklıma gelir

sevgili işsiz astronot
mikroplar kalpte çoğaltıldığında
bazı insanlar azar azar can verdiğinde
bazı insanlar azar azar delirdiğinde
kanamak bu yaz erkeklere bırakıldığında
kadınlar izinlidir

yalnız kalmamak zorunda olmak
devlet eli ile işlendiğinde
o bana çok sevdirildiğinde
onu kendi leşime uyarladığımda
kafa kemiği parçalanıp beyinlerimizden
biberona kan dolana kadar
kafaları birbirine çarptığımız
ötenazi şeklidir

sevgili allah
onu affedeceksen
beni affetme


Cihat Duman

2 yorum:

  1. meal üslüplü bir şiir ,sevgili ciyat sen başka aklın dili olmak için mi gönderildin...

    YanıtlaSil
  2. bi sure vardı şems olmalı, onu hatırladım ilk başta okurken. sonra baktım gene karı kız ama ne yapalım, hepsi hayattan. hayatta onlardan derken. saçmalama cesareti de benden.

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...