Bu Blogda Ara

24 Eylül 2017 Pazar

Kürtlerin Bir Devleti Olmalı Ve Sen Çocuk Doğurmalısın



bi de öyle yapmayı denedin mi ulus devleti
daha az yakıyor hatta neredeyse bedavaya geliyor
fakat riskli bir yöntem
masada kalabiliyormuş ulus çok az da olsa ihtimal varmış

apocu bi tekel vardı, artık selamımı almıyor
cihangir’de yürüyemediğim bir sokak daha açtılar
solcular sürekli sokak açıyor, kafa açamayınca
beni artık şey etme
kürtlerin bir devleti olmalı ve sen çocuk doğurmalısın

bana gelen paranın kaynağı belli olmadığı için
adam yerine konulmadım, sen de koyma istersen
kürtlerin bir devleti olmalı ve sen çocuk doğurmalısın
oysa bana gelen paranın kaynağı
yakınlaştım doğrudur, avuçlarımı açtım
dilimi çıkardım, yaladım azıcık, ezdim dişlerimin arasında
bıraktım
hemen bıraktım çocuk doğurmalısın
uzaklaştım o kaynaktan
kürtlerin bir devleti olmalı

kim beni rüyasında gördüyse
sen ancak çocuk doğurunca eğitilebilirsin
kürtlerin bir devleti olmalı ve sen çocuk doğurmalısın
bir de öyle yapmayı denedin mi ulus devleti?

birini baba yapmalısın birini devlet
çocuk doğurmalı ve beni unutmalısın







1 yorum:

  1. Senin yerin Türkiye 🇹🇷 değil, orta asya da değil orta doğu!

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...