Bu Blogda Ara

14 Ağustos 2011 Pazar

İmla Hayat Hayat

Bir SMS’te bu sabah 06:16’da geldi. Gelmiş yani. Ben saat 10 gibi fark ettim. N’den gelmiş. Biraz özel bir SMS olduğu için sadece son kısmını yazayım.
“seni sevmeyecegim” dedi.beni sevmeyecekmis.
Mutlu zamanlar yaşadığımı söylemiştim. Bu mutluluğun zirveye çıktığı bir günde böyle bir SMS karşısında ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bana da beni bir daha görmeyeceğini diyen biri var.

Seni sevmeyeceğim dedi
Beni sevmeyecekmiş.
Beni sevecek.

İrin akan bir SMS. Patlak sivilce gibi. Ya da ne denir. Dün denmişti. Pimi çekilmiş bomba. Sevimli bir bomba. Valla ne olacağız bilmiyorum N. Ben de bilmiyorum. Benimle dertleştiğine göre beni adam yerine koyuyorsun demektir. Sağ ol, eksik olma. Ben de inan ki İnsanlıktan Tamamen Çıkıp Müzik Olacağımız günleri bekliyorum.  Seni bir daha görmeyeceğim dedi. Beni bir daha görmeyecekmiş. Ne hoş bir kalıp değil mi? Bi onun ağzından bi de kendi ağzından bana iletebildiğin bir haber var N. İkisi de onun iradesi ama. İrade beyanı. Üçüncüyü neden söylemedin N.? “Beni sevecek” kısmından bahsediyorum. Bana senin bu uydurma iraden lazımdı. Bu saçma ütopya. Bu saçmasapan irade beyanını ortaya dökme cesareti. Hani derler ya “Şairane”. Kadın ismi gibi değil mi? Fazla şairanesiyle dondurma yiyen N. Zavallı N. İmlaya uya uya göte geldik N. İmla diye diye bizi imlanın metresi ettiler. Her türlü imladan bahsediyorum ha? Düzenli birliktelik, seviyeli ilişki imlası. Yalnızlıktan korkma imlası. Askere git gel de bi düzene gir imlası. Düzenini kurarsın canım imlası. Sifonu bozuk tuvalete nerden geldiği belli olmayan bir düşmanlık hissi besleme imlası. Akşama ne yiyeceğim imlası (zıkkımın köksapını ye). Artislik yapma mecburiyeti imlası. [Fakat nazlanmak. Nazlanmak bir yarılma gibi. Nazlanmak çarkın kırık dişlisi. Onu ayıralım.]

Sevgili N. Seni sevecek. Seni sevmek zorunda. Bu imla hatası gerekli sevgili N.

Not: Yeni bir “dünyadan çıkış yolu” aldım. Eskisini sana verebilirim. Bol gülücüklü günler.
Not: Darmadağınık bir halde yazıyorum kusura bakma.
Not: Biraz mutlu olursan sevinirim. (İmla)
Not: İmla kuralalrına uyan herkesten nefret ediyopru


2 yorum:

  1. imla kurallarına baş ve başka şeyler kaldıran anarşist,imla hakkında suçduyurusunda bulun...edebi anarşist,(bide özel hayatı kamuya açma davası vs..)yaşasın tdk!

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...