Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Aşırı Türkiye 2


Aşırı Türkiye 2

-kediler günü / traktör sonrası-

çöpçüler kuşkusuz bir birleşimle hükmedebilir
ya da bir padişah tutalım, dolgun maaş verelim
kadınını madınını ayarlayalım
gerekirse kitabını basalım
beğenmezsek devirelim
ya da tımarhane yapımı ve gerçeküstü
bir anayasa gönderelim meclise
                   oynayıp reddetsinler

delirmiş bir kedi gibi türkçE miyavlıyorum
türkçE miyavladığımı yazıyorum duvara
açlıktan ölmemek için taklit ediyorum aklı

pekala
yasa’yın, yürüt’ün, yar’ın, devirin, korkutun, basın
gücünüze hastayım
sevinçle takip ediyorum sizi ta içinizden
adınıza para basıyorum
fotoğraflarınızı asıyorum ince boynuma
bayılıyorum size bayılıyorum
iki ütü çizgisinin birleştiği noktaya

benden de bir tekme armağan olsun


            Cihat Duman, Ya da Pişman Değilim, 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...