Bu Blogda Ara

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Vatan Başkanı'nın Ulus Başkanıyla Sesleniş




Sevgili vatandaşlarım. Ne kadar komiksiniz lan. Beni vatan başkanı seçtiğiniz için size minnet duymuyorum. Tatmin olmadım. Yeterince önemsenmedim gibime geldi. Bugün burada sizinle birkaç hakikati paylaşıp kaçacağım. Demografik terimlerle kendimi ifade edersem sakın yadırgamayın. İnsan denen varlık ömrünün belli dönemlerinde farklı yönleriyle öne çıkıyor. Çocuklar neleriyle övüneceğini bilebilecek durumda değiller. Onları biz, genellikle zekâlarıyla överiz. Öne çıkarırız. Bir sandalye mesela, övünebilecek bir durumda olsa neyiyle övünür? Duruşuyla övünür her halde. Sandalye, cevizden ya da kavaktan yapıldığını bilmez. Ama biz, ceviz ağacından yapılmış sandalyeleri, sırf cevizden yapıldıkları için överiz. Çocuğu zeki olmaya zorladınız. Onu, zekâyla öne çıkarmaya çalıştınız. Gençleri ise güzellikleriyle… Genç çirkinleri üzdünüz. Genç çirkinler öne çıkamadı. Yetişkinler ise kendilerini parayla tanımlandı. Paralı olmak ya da olmamak. İşte bütün mesele bu. Bir yetişkinin ardından hep parasına göre konuştunuz. Parasız yetişkinleri it yerine koyduğunuz için onlar kendini it hisseti. Yaşlıları, sağlıklı ve sağlıksız olmak üzere ikiye ayırdınız. Sevgili vatandaşlarım. Ne kadar komiksiniz lan. Bir vatan başkanı olarak tebliğ etmek istedim. Küçükken geri zekâlı, gençken çirkin, yetişkinken parasız, yaşlıyken hasta olanlara buradan mahsus selam ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...