Bu Blogda Ara

16 Temmuz 2012 Pazartesi

İçimden Sesleniyorum: Kimsin?



ölünce müzik olucaz diye bağıran bir sağır
|bunu ilk müsveddeye sığdıramamıştım|
hanginize sağlık getirmez
internetin kesik olma ihtimalinin
suyun kesik olma ihtimalinden korkunç karşılandığı
kırda çiçekler böcek açarken
annelerin çocukları severken çıkardığı renk hatırlatıyor
|bir sağırın sağır olduğu kulaklarından değil
gözlerinden anlaşılır|
                      anlaşılıyor mu

cihat duman kendi durumu hakkında yorum yaptı
|ağlayınca kan kaybediyorum|
cihat duman bunu beğendi
yalnızlık bu değil işte
şur’da bi şehit cenazesi  olacaktı
politik bir mesaj verme kaygısıyla
dilimi koparıp kulaklarıma tıktım
insan mezarlığı diye bişey yok
bitki hakları adında bi kızkardeşim var
çiçekçiden parayla alıp ısırıyorum
buna çiçek dediniz
sıcak odadan soğuk odaya geçerken
ceset sizin neyiniz olursa
az önce bankamatikten canlı çekmiş
                                                          onu
nerenizde saklıyorsanız

bur’da biterse bitmemiş bi filmin galasını
kefenimizle kutlayacağız
bayrak tutsakları tarihi bizi korkunçlu karı gibi kokacak
ama ellerin bir çamaşırı yıkıyor gibi mutlu
doğuştan ölü olduğu için
en iyi yardımcı kürd oyuncu ödülü aldı
duymak istemiyorum
doğuştan felç ve liberal
paranın da kalbi var
gözleri ve düşünüş şekli
o kocaman yalnızlığı
                                                           evsizliği
bir yastıkta beraber uyuyacak kimsesizliği
düşünmekten kahrolan beyni var
benzerinden bıkamayışlığı
elle teması ve el bilgisi
kendisine acıyacak kimsesizliği
                                  kimsesizliği
durduğu yerde ağlamaya çalışması fakat
ağlayamaması ve kanı var
duymak istemiyorum
paranın kurşunca tanımlanması
ölememesi var
süt içemeyişi ve çiçeklere bakamayışı
                                                    çokluğu
|dudak nedir mesela
hayvanlaşmak nedir
kaburgada kırık
                    facebookta lirik
                                          rüyada yarık|

ekmekleri durdurun
bir kurşunun havada çünkü duruşu gibi
ekmekler durdurulursa kimse aç kalmaz
fazla böbreğini satıp iphone alan uzak doğulu gençler için
söylemiyorum
duymak istemiyorum


Cihat Duman

1 yorum:

  1. anlamadan okuyunca daha iyi anlaşılıyor.vuslat'ın yazdıkları gibi değil.

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...