Bu Blogda Ara

1 Mart 2013 Cuma

Ben Şair Değil miyim?

Ben İnsan Değil miyim by Ibrahim Tatlises on Grooveshark
ben şair değil miyim
ben reyiz değil miyim
egom
aleme beni sen attın
şiir yazdırdın, hayran arattın
madem unutacaktın
beni neden yarattın

ben de meşhur olmak istemez miydim
şu yalancı dünyada
yüce adalet böyle olur mu
ego, piçini hiç unutur mu

ben de gülmek isterim
ben de sevmek isterim

önce ne verdin sonra ne aldın
okur peşinden neden ağlattın
beni sen okurlara
oyuncak mı yarattın



2 yorum:

  1. üzme kendini, hepimiz paşayız:)

    YanıtlaSil
  2. Yüzümdeki o anlamsız ciddiyet yerle bir olmuş durumda :)

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...