Bu Blogda Ara

2 Eylül 2014 Salı

Çok Uzaktan Gol Sevinci

Üsküdar'da, Mihrimah Sultan Cami'nin kıble çıkışından çıkınca karşıda, ikinci katta bir Oyun Salonu var. Atari diyelim. Atariye gittim dün. Bu kez PES değil FİFA atayım dedim. FİFA 2014 vardı. Önce Uruguay'ı aldım. FİFA'yı ilk kez oynadığım için Amatör seviyede oynadım. Brezilya'ya 5 tane çaktım. Sonra Cezayir'i aldım. Son dünya kupasında Cezayir'i çok sevmiştim. Özellikle Cabu (Djabu) çok ilgimi çekmişti. Onu öven bir sürü tivit atmıştım. Cezayir'in karşısına Arjantin'i alayım dedim. Seviyeyi de Profesyonele çektim. İlk yarı 0-0 bitti. İkinci yarının başında Arjantin santra kullandı ve Cabu topu söktü accık sürdükten sonra orta sahadan müthiş bir şut çekti. Gol oldu. Futbolcular önce anlayamadılar ne olduğunu sonra sevinmeye başladıklar. Ben de çok sevindim. Bu goller eskiden atılırdı. Hem gerçekte hem oyunda. İşte o görüntüler, telefonla çektim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...