Bu Blogda Ara

16 Ekim 2014 Perşembe

3 saat aralıksız izleyip sözlerini yazıya çevirdim

Merabalar
Memet pişkin ben
16 ekim 2014 sabah saatlerindeyiz
Doğrudan koyuya giriyim
Bu bir intihar notu

Bu sabah yaşam defterimi kapatıyorum
Bana ayrılan sürenin sonuna geldik
Bir aksilik çıkmazsa
Gördüğünüz üzere alkollü
İşte alkol ya da herhangi bir uyuşturucu madde etkisi altında değilim
Gayet aklım başımda
Konuyu serbest irademle 
yeterince uzun süre değerlendirdiğimi düşünüyorum

Çok uzun zamandır mutsuzum aslına bakarsanız
Bunu yakın arkadaşlarım bilir zaten
Ve intihar yeni bişiy değil
Benim için
Dönemsel bir depresyon falan
Olan bir patlama, kopma noktası gibi değil diye düşünüyorum
Elbette hani bir bardağı taşıran damlalar oluyo
Ama taşan bir bardakta birkaç damlayı sorumlu tutmak
O taşmayı tamamen onlara bağlamak doğru gelmiyo bana

Son aylarda özellikle
Bilenler bilir ben sabahları neşeli uyanırım
Güne enerjik başlarım
Ama özellikle son aylarda çok
Sürekli bu fikirle uyanıyorum açıkçası
Ve hayatımın geri kalanına devam etmek üzere
Herhangi bir istek duymuyorum
Bir motivasyon
Ve bu kısır döngüyü de kıramadım
Ve kırmak yönünde de açıkçası
Bir miktar
Bir miktar değil
Umudumu kaybettim

İşin temel sebebi bu
Bu kısır döngü kırılır mı kırılırdı elbette
Yaşam devam ederdi
Daha çok partiler
Daha çok eğlenirdik
Güzel işler de yapardık belki
Ama
Dediğim gibi motivasyonu kaybedince
Ne işime gücüme verecek enerjim oluyo
O da çalıştığım muhteşem insanlara haksızlık oluyo birazcık
Hem de tabi kaynak açısından da zorluyo
Ve her şeyi kapatıp gitme planlaması yapabilecek
Bunu şe yapacak hayatı da kurgulamadım
Birazcık da bu intihar konusunu
Aslında buraya kadar sündürmemle alakalı
Her şeyi tüketip bu noktaya gelmeyi bekledim
Bunda bir arkadaşımın katkısı da çok
Özellikle doğumunu tamamlamasını beklemek istedim
Etkilenmesin diye
Bebeği yani

Ne diyeceğimi çok bilmiyorum aslına bakarsanız
Vedalaşmayı istedim
Tatsız kısımları çıkartırsak aslında çok güzel bir hayat yaşadım
İnsanlar konusunda özellikle
Kesiştiğim
hayatıma dokunan
değen çıkan insanlar konusunda hep cömert davrandı
Her şeyin başında
muhteşem bir kardeşim vardı
Bir insanın sahip olabileceği en iyi kardeş
Kendisinden daha sıkı bir hatun yetiştiriyor şu anda
Çok tatlı bir yeğenim var
Onun dışında harika kız arkadaşlarım oldu
Muhteşem kadınlardı
Çoğu manyaktı aslında
Şimdi doğruya doğru
Ben de çok aklı başında bir adama sayılmam
Çok güzel vakit geçirdim çok sevdim çok sevildim
Doya doya aşk yaşadım
Bunun dışında çok derin dostluklar kurma olanağım oldu
Güzel dostlarım oldu
İyi arkadaşlar edindim çok eğlendik
Çok faydalandık birbirimizden
Güzel insanlarsınız hepiniz
İyi ki girdiniz çıktınız
Çok akıllı tutkulu kişilerle çalışma olanağım oldu
Hakkaten bu bir ayrıcalık
Gerçekten öyle
Zevk aldığım işler yapma fırsatım oldu
Sevdim aslında genelde işimi
Ve çok da şikayet edecek bir durum yok ama
dediğim gibi o
bir noktada
Birazcık kendimi yalnızlığa ittim
Ve işin o
Hayatın o tatsız taraflarıyla çok başa çıkamadım herhalde
Çünkü nazik, neşeli, eğlenceli
Akıl ve ruh olarak böyle bi incelik ve derinliğe sahip birisi olmayı
Çok önemsedim
Ve şu anda bunları korumak ve sağlamak
Ciddi bir yük haline geldi benim için
Bu konuda takatimin artık tükendiğini ve
işin o karanlık tarafının daha ağır geldiğini
Ve taşıyamadığımı
Ve bi şekilde bunla ilgili donanımları da
zaman içerisinde çok geliştirmediğimi fark ettim
Ki böyle sarsıntılarda çok dağılıp kendimi toplamakta
gün geçtikçe Daha çok zorlanıyorum
Bu da çok sıkıcı bir kısır döngü yani
açıkçası yani Bi noktadan sonra neyle uğraşıyorum diye dönüp
Tekrar kendi xxxx ait bişiler falan
O konudaki ışığı kaybettim açıkçası
Bazen böyle oluyo
Bazı insanlar işte şey
İntihar konusunda daha eğilimli ve
Ben de gayet açık ki
Onlardan biriyim

Bunun dışında ne söylenir çok bilmiyorum daha fazla

Aaa
Bi konu
Vasiyetim var
Şöyle ki
Herhangi bi din inancım yok
Allaha da inanmıyorum
Gömülmek istemiyorum
Bunu bi şekilde bu iş aileyle çözülecek bir konu olduğundan
Berna bu konuyla ilgilenirse
Hani benim bu isteğime saygı gösterip
Belki yapacak bişiyler
Hukuki nasıl yürüyor bilmiyorum
Yardımcı olursa çok memnun olurum
Gömülmek istemiyorum
Kadavra yapsınlar
Bilimsel araştırmalara versinler bedeni
İşte
Çocuklar iskeletimle falan oynasın
Çok dağılmayacağını zannediyorum
Olmadı balıklara atsınlar
O da güzel bişiy ama mezar istemiyorum
Kesinlikle gömülmek istemiyorum
Fazla söyleyecek bişi yok aslında
Çok uzatıp sıkıcı hale getirmenin lüzumu da yok
Son,, gitmeden önce birlikte bir şarkı dinleyelim istiyorum ve
Bi yerinden hafif korkuyorum da açıkçası
Yani korkmam şey
İşin aksaması ile alakalı
Yoksa dediğim gibi
Şey bi yerlere gidicem bişi olacak falan filan
Bişey olduğunu sanmıyorum
Görücem

Öyle
Son bi şarkı dinleyelim
Ben de şarabımı içmeye başlim

Ella Fitzgeralt’ı ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz

Hoşçakalın
Aşkla yaşayın
Çok güzel olsun hayatınız
Ella şarkıları gibi böyle
Güzel
Duru
Sakin

Baybay















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...