Bu Blogda Ara

24 Ekim 2014 Cuma

Yaralı Acımaktasın

ardında
az farkla mutsuzluğa çıkmış
kahkahalar bırakıp gidemeyenlere
benim de bir çift lafım var

gelecek çok kalabalık
buradan söyleyeyim dedim, bu zamandan
çünkü benim içim artık ibret olmuştur
sizin için de ibret olsun

ölüm olayının bir haddi var
or’dan sonrası değişmiyor
yaralılara edilen merhametin toplamı
ezberlediğin hassasiyet
ölüm değişmiyor
yaralı acımaktasın

o şekilde bahsedelim
bir zamanlar
birbirimizi kıskanmıştık
hatırlanan bu
ardarda yakılan sigara
gücendikçe güçlenen yürek
efkâr- ı umumiye
bok
birbirimizi bir zamanlar
çok kıskanmıştık

hepiniz biriniz
biriniz benim için
pide söyleyebilir mi
çok acıktım

hepiniz biriniz
biriniz benim için
beni sevebilir mi

hiç çalışmadığı halde
ağlamaktan geçenler için
bir çift söz bırakmak istedim
mizanpajcılarla yan yana dura dura
şiirin artık bu şekilde yazılması gerektiğine
iman ettim

sarımsakla utanç arasında
hepinizin de bildiği gibi
bazı sert metallerin bile kesemeyeceği derin bir bağ var
buna örnek verebilirim
ama vermem
ima eder giderim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...