Bu Blogda Ara

1 Ağustos 2016 Pazartesi

FETÖ Paranoyası ve Eşekler



Türkiye yetişkin nüfusunun 1/10’u (300.000 insan) 15 Temmuz 2016 tarihinde yapılacak bir darbe organizasyonuna katılmış ve ne hikmetse bundan kimsenin haberi olmamış. Sadece eniştelerin bildiği ama sakladığı bir darbe girişimi de diyebiliriz. Ne kadar komik. 300.000 kişi yargılanmak üzere bekliyor. Fakat bu talihsiz olayı yapan asker ve sivil sayısı öyle tahmin ediyorum 500-2000 kişi arasında bir sayıdır. MİT’in bile haberar olmadığı bir girişimden benim ekmek derdi için bir cemaate yamanan gerizekalı anadolu halkım yargılanıyor, failmiş gibi. Bana gelen haberlere göre (avukat olduğum için insanlar danışıyor, arıyor, bilgileri bu yöntemle öğreniyorum) sivil toplum örgütlerine üye olan insanlar hem tutuklanmış hem de kredi çekip ödedikleri evlerine el konulmuş. AKP adamları almakla bırakmıyor, eşleri çocukları açlıktan ölsün diye çaba harcıyor zannediyorum. Avukatlar ise onurlu bir hukukçu gibi hakkaniyetin yanında duracaklarına gelen davaları korktukları gerekçesiyle reddediyormuş. Kimisi de yapılan işkencelere seviniyor. Sanık savunmaktan korkmak, önce ekmek davasına ihanettir benim için sonra hukuka ihanettir. Nihayetinde elimizde darbeye bulaşmadığı halde hapse tıkılan masum insanlar, bunları savunmak istemeyen avukatlar, aç biilaç kalan çocuklar, ne zaman götürüleceği korkusu taşıyan ve hayatı zehir olan insanlar kalıyor. Tıpkı Ermeni ise alayı kötüdür, Alevi ise yakın, Sarık cübbe takıyorsa mürtecidir adam yerine koymayın söylemleri gibi elimizde Fetullah Gülen Cemaati’ndense (FETÖ) darbeci katildir, karılarına el koyun, çocuklarını işçi olarak çalıştırın, mallarını yağmalayın söylemi çıkıyor. Bunları ise kendilerine müslüman diyen insanlar yapıyor. Açıkça ayetler varken. O ayetler sizi bir gün çarpar umarım, yazıklar olsun hepinize. Gözünüz kör olmuş. Bu körlük hepimize karanlık olacak. Sizden merhamet ummuyorum. Diğerlerinin enayilikleri somutlaşsın diye yazıyorum. Siz tankların önüne yatıp ölen insanlardan sonra çıkardığı Kanun Hükmünde Kararnameler’de “bu kanunları hızlı hızlı yapıp uyguluyoruz ama cezai hukuki idari sorumluluğumuz yok” diyecek kadar korkak insanlarsınız. Sizden beklenecek bir şey yok. Niye yok? Gayr-i mümeyyiz misiniz? Manyak mısınız? Atlar tepişir arada eşekler ezilir diye bir atasözünüz var. Tepişin bakalım. Demedi de demeyin. Atların kavgası sadece eşekleri değil, atları da bitirir.  

ridvancihat@gmail.com   

1 yorum:

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...