Bu Blogda Ara

8 Kasım 2011 Salı

Şair Şizofrenler Sayko mu?


şizofrenler iyidir, şairler iyidir, severim bu grupları. bir de şizofren şairler var. bir de şair şizofrenler var. şairler, şizofrenler ve şizofren şairler iyidir. ama şair şizofrenler sanki biraz göt gibi. işte cinozkızı bunlardan biri. adını soyadını hiç korkmadan anarım, hata gidip dayak da atarım. gel gör ki eşit değiliz. ben onu dövdüğümde yargılanırım. araya devlet girer. ama o beni dövdüğünde dava düşer. raporu var kapı gibi. Cinozkızı, taşrada boktan bir dergi çıkarıyor. deleuzecü anlamda dergi çıkarmanın hatta şiir yazmanın iktidar sağlamakla bir ilgisi olduğu, güç için bu işlerin yapıldığı somut bilgisinden habersiz, saf bir iç güdüyle, bu bilgiyi ilhamla download ederek yapıyor bu pespaye işleri. ne kadar güç sağlıyor, ne kadar başarılı orasını bilmem. cinozkızı'nın yaptığı bir iş de yazdığı boktan metinleri oluşturduğu mail listesine göndermek. sonra da bu boktan yazıları bir ay sonra dergisinde yayımlamak. derginde yayım edeceksen neden evvela kamuya açıyorsun yavşak? cinozkızı geçen günlerde biz van için çadır parası dilenirken van'a yazdığı şiiri bu toplu mail listesine gönderdi. şiir değil, bi manzume döşenmiş. ben aynen şöyle bir cevabı ona ve tüm listeye gönderdim: 

bize ürün dayatma
şair adam artist olur
şair yazar çekilir
aleni olur çekilir
şair dayatmaz
faşistlik etme artık
seni mailde engellememe rağmen halen geliyor bu iğrenç şiirler
sabrımı taşırma
milletin götü çıkıyor kutu taşımaktan yardım kolisi yapmaktan
ordan karnını kaşıya kaşıya manzume düzüyorsun

25 Ekim 2011 22:24 tarihinde....

O da şöyle bir cevap yazdı:

Bundan sonra gelmeyecek. Cihat adlı Van da bir öğrenci arkadaşım var.
Ama o siz değilsiniz.Tamam artık göndermeyeceğim.

25 10 2011 tarihinde

aradan iki hafta geçiyor ve benim bu dedem yaşındaki adam bana, Gökhan Arslan'a, Yavuz Türk'e laf çakarak yeni bir toplu mail döşeniyor. üstelik aramızı bozmak içinde hangimizin hangimizden üstün olduğunu daha iyi şair olduğunu yazmış. ve benim kendisine hakaret ettiğimi söylemiş bu mailde. beni rezil etmeye çalışmış. 

"Gökhan Arslan, açıkça küfretmeyecek kadar kibar, centilmen ve feraset
sahibi. Cihat Duman ve Yavuz Türk adlı zatlardan Gökhan Arslan'ın
iletisinden sonra iki ileti aldım. Bu arkadaşlar hakkında zerre kadar
bir sataşmam ya da ithamım yokken birden Gökhan Arslan' ın iletisinden
hemen sonra bu iki zatın küfür ve hakaret iletilerini aldım. Cihat
Duman Ve Yavuz Türk meselesini takip edeceğim. Zira bir Müslüman
olarak bu hakaretlere asla tahammül edemem,  gerektiği zeminlerde ve
gerektiği sertlikte zaten cevapsız kalmayacak. İbreti âlem içün bu
hakaret ve küfür ehliyle nasıl bir mücadele sergileyeceğim, bizzat bu
küfür ehli adamlar tarafından, şaşkınlığa uğrayarak müşahede
olunacaktır."

sevgili Cinozkızı, şiir yazamadığım şu günlerde, yazı yazamadığım şu günlerde bu sanal polemiği yaptırtıp bloguma bir yazı daha eklettirdiğin için, sanattan değil sanatın kanından bir kez daha beslettirdiğin için teşekkür ederim. günlerdir ser sert konuşup ilgi çekecek bir mecra bulamadığım için üzülüyordum. hem fikret de çok genişlemişti, tatmin etmiyordu. bir iki ay küfürleşelim böyle, çok iyi olur. sen olmasan başkasına çatardım. mesele sen değilsin, mesele bu işleri de kurmacaya yedirmek. seni ve sülaleni kurmacama yamalayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...