Bu Blogda Ara

2 Aralık 2015 Çarşamba

Hatırlıyorum


unutma’a ayıracak vaktim olmadı
bana bahşedilen vakt,, yersizlikle,, korkuyla
davarların şehre ait beden hareketleriyle
birtakım kezoların azı dişleri arasında
ufalandı,, ulaşılmaz oldu hafızam
onu unutmaya ayıracak vaktim alkol tarafından
istanbul ulaşım anonim şirketi tarafından
kazılan hendeklere arkeolojik yaklaşım ironisiyle dolduruldu
kendime yaşayacak mutfak bulamamıştım
atlas pasajında açılamadığım kızı onun yerine
gözlerimi gözlerine yasladığım onun yerine
hatıralar bizden çekip gidince soğuklar başlar
ligin ilk yarısı, kaybedilen kuponlar ve o şarkı
her sene tekrarlanan o şeyleri bilirsin, tekrarlanır
şey olmaktan çıkar, unutmaya yepyeni zemin
acı çekimine doğadan sızan yeni bi ilaç olur
artık rahatlamamız gerek, üzerimize en rahatından
lodos, briyantin, zamanında yatan maaş, bira
ayaklarım ağrıya ağrıya ona bensiz
bir teori geliştirmişim olur ki şarjı biter diye
demek unutmamışım çünkü seviyorum hâlâ o çiçekleri
bana okuttuğu tek çiçek hat’rına tüm çiçekleri
artık mutlu olamam zaten tek çiçekle
incittim yazıktım

onu sanırım,, unutamadım, bi şey oldu, nasıl olur dedim
çoktan saçlarını, alışılmadık saçlarını, kapatamıyoruz
du bi daha düşüneyim: aaa net şekiller aklımda
arasında rüzgâr tutuşan, do re mi faaa, ince solo
yaylılar keşke girse burada ben onu unuturken
selfi çektiğim muazzam gecede onu unuturken
kameraya bakıyoruz, baktım, herkes baksın bu kameraya
anamız sikildi bi zahmet baksınlar yeter artık
demek kutsal şeyler yaşanmış
öyle gözüküyor altı aydan bakınca
baka baka baka  
kafamda yeni bir hafıza oluşturabilecek misiniz
temiz havlu vermeye akından
bozuk duş başlığına yakından biraz benziyor
borcum olsun





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...