Bu Blogda Ara

25 Mayıs 2011 Çarşamba

Enstürmanlar Soykırımı Haykırırken, Ben Ötekileşiyordum

sayın kraliçe bana biraz borç verin
elimden tutun yoksa sizi ben öldüreceğim
nui mai plange
nui mai plange
sizi o büyük güne ben hazırlayacağım

(biraz sizin reklamınızı yapmak istedim tzara)

sayın kraliçe bana biraz borç verin
elimden tutun yoksa sizi sinemaya götüreceğim
self kleptomani
self kleptomani
gözleriniz gözlerime orada değecek
üzerimizde perde ve boğazınızda kalacağım
ve hoyratım ve propaganda yapmam
saniyede yirmi dört kere öpeceğim dudaklarınızdan

(hipertrofik yetenekli şair)

sayın kraliçe bana biraz borç verin
elimden tutun yoksa
blago bung
blago bung
büyük hint atlasında yerimiz yok
ama sizi her zaman çok sempatik buluyorum
her gece düşümde soru işaretleri kuruyorum
sayın kraliçe mi daha yalnızdır
yalnızlık mı daha kraliçe

(sanatın bir ameliyata ihtiyacı var)

sayın kraliçe
sayın kraliçe
sayın kraliçe

(bu sportmence bir cinayet)


Doğukan İşler, Yeniyazı 10

1 yorum:

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...