Bu Blogda Ara

15 Kasım 2012 Perşembe

Çok Korkuyorum


Bunun gibi olmalıydı. Backspace tuşuna basılı tutunca az önce yazdığım paragraf silinip gitti. Sağdan sola. Hiç yazılmamış gibi. İçinde bulunduğum durum eskisi gibi olmamı merhametsizce engelliyor. Eskiden çok iyi yazardım. Silip silip başa dönmezdim. Şimdi, bu başlangıcı da 20 dakika sonra sileceğimi düşünüyorum. Olmayacak. İnsan, sanırım daha çok bir suçun delili. Hangi suçtur, deliller nasıl yok edilmelidir inan bilmiyorum.  Bana haddimden fazla önem verenler, ecdadımı siktiler. Olan bu. Teşekkürler. Çok sonra görüşürüz. 

2 yorum:

  1. kırkını beklemeden otuzuna gelmeden yazamaz olan şair bu da sana fazla değer vermemiz için bir sebep. valla senin tayfandan bi seni tanıyorum.ortak okuduğumuz kitaplar bir elin parmaklarını geçmez, seneler önce tavsiye ettiğin kitapların birini okudum sadece.ben de gidiyorum.

    YanıtlaSil
  2. buralarda söylenen bişey var;otuzuna yaklaşan adam saçmalamaya ve yaşlanmaya başalar..yaşlanmaya başaladın sanırım...yaşamak zeten suçtur...intihar etmeni bekliyoruz otuzundan önce...

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...