Bu Blogda Ara

26 Şubat 2011 Cumartesi

Şair Savaşları


Son günlerde şair savaşları başladı. Büyüklü küçüklü, meşhurlu meşhursuz, önemli önemsiz, Fikretli Fikretsiz, belirli belirsiz… Bir ego sunumu, bir simulakr sinir hali, bir paramparçalık. İnternet bloglarında karşılıklı attırmalar devam ediyor. Bu insanlar birbirlerini muhatap alıyor. Bu çok önemli. Gıptayla bakıyorum. Ben kendimi çok mu büyük görüyorum ne, biri bana küfretse bile kale alamıyorum. Keşke alsam lan. Yapabilsem savunmamı. Bak başkasını iyi savunurum ha! Bu adamlar birbirlerine değer veriyor resmen. Yeryüzünde değer verebildikleri insanlar var. Ağlamam geliyor. Biri bizi gözetliyor evi aklıma geldi. Orda da aynen böyle çekişirlerdi. Ona da ağlardım. Bi de düğünlerde iyi oynayan adamlara ağlarım. Çünkü benim vücut özürlü. İnsan vücudu gerçekten çok sağlam. Varoluş mücadelesi. Yaralansa da iyileşiyor. Elbette bu tartışmaların yersizliği kadar bu tartışmaya giren yancılar da beni çok güldürüyor. Kaostan pay kapmaya çalışanlar. Ha ha ha diyorum. Lafınız yoktu işte çaresizdiniz alın size laf.

Şiirini yaz oğlum. Dedikodunu da yapacaksan bunu bir dava olarak gütme. Bundan zevk almaya çalış. Fazla kafayı takma! Yoksa maazallah gider dernek kurarsın. Ordan karı çıkarmaya çalışırsın. Şiir sana mutluluk vermiyorsa git paraşüt yap, snovbord yap. Heyecan verici bir şeyler yap. Ona buna kendi isminle küfrederek şiirini geçersiz kılma.

Erkeksen, adamsan gelecek hafta cumayı cumartesiye bağlayan gece gider acil kapısında beklersin. Hastan yoktur. Ertesi gün tatil nasılsa. Hastan yoktur beklersin. Kimse seni şair sanmaz. Bunun bi hastası var der. Bunun bi hastalığı var der. Orda alırsın alacağını işte. Bağırsağı dışarıda bıçak yemiş bi adam geçerse önünden. Öyle kolay sıçmazsın bloglarda püsürlerde. Ertesi hafta da istersen yetimhaneye gideriz. Ağlarız. Bize baba diyebilirler çünkü. Daha ertesi hafta bi ilkokul bahçesine gidip çocukluğumuzu izleriz. Bunları da yap. Hatta sen de fikir üret. Yaparız bi ara.

Eski arkadaşlarından pirim yapma. Mümkünse ayıbını kapat. Yükselsin. Sen aşağlarda takıl. Bi sigara iç. Esrara başla. Esrar mutluluk verir. Ucuzdur.

5 yorum:

  1. son saniyelerde bebeğe niye vurdular yav.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. arkadaki bebek figüranmış. ne der çehov? dekorda silah varsa mutlaka biri ölür. arkada bebek varsa mutlaka şiddet görür.

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...