Bu Blogda Ara

17 Nisan 2011 Pazar

reenkarnasyon

bir uyku gibi şeklinde demir bana çaktı gene rabbül alemin beni kurtardı bi sefer biz bi malzemeyi taşıyorduk böyle kanca çıktı baktık traktör böyle yan döndü kaza olsa böyle beni şey yapardı pestil yapardı gine allah beni kurtardı öldüm dirildim yani anlatıyoruz çalışıyoruz onla gittik konuştuk dedi ben de senin gibiyim öldümdirildim ben ırak'ta öldüğümde 25 yaşındaydım daha evlenmemiştim bekarım dedi annemler benim elime kına kattılar yani ben de hissediyorum annem gil yine böyle senin gibi anlattım anam da benim gibi dürüst temiz bi insan 60-65 yaşında. biz kendimizden uydurmuyoruz yani benden başka ölüpdirilen var işte bu allah'ın kudreti bazı insanlar... anlatamıyorum... diyorlar ki sen yalan söylüyorsun peki ben yalan söylüyorsam ben adamdan ücret mi istiyorum yok. ben başıma gelen hadiseleri size anlatıyorum. isterse inansınlar isterse inanmasınlar. hata ben öldüğümde iki tane kızım vardı. benim hanım hamiledir. ben onlarla gidiyordum konuşuyordum. beni annem karıma gösterdi çocukluğumda. o da ağladı ben de ağladım. bu ölmedirilme herkesin elinde değil yani. bazı insanlar inanmıyorlar bize. kuranı kerimde böyle şeyler yok. ama peki biz yalan söylüyorum başkaları da yalan söylüyor tarsusta bizim araplar hepsi mi yalan söylüyor. kaza yapar belki 75-80 arası. vay anam bağırdım bu sefer. belime yardı. ondan sonra öldüm. birbirlerine düdük çalıyorlardı sonra beni götürdüler. öteki dünya da biliyorum hatırlıyorum. öteki arkadaş da benden daha beter rahmetlik oluyor. beni cennete götürdüler. böyle önümüze sırat verdiler. beni geçirdiler. böyle kır bibi. diyor. orda sular var hatırlıyor biliyorum iyi biliyorum dedi benim canım peynir istedi. iki dişi beni kolumdan tuttular dediler gel şimdi yedireceğiz. ondan sonra diyor ki cennette ses yani böyle sessiz gidiyor. o cennetteki suyu içtim. getirdiler beni bi pencere. dediler bağ aşağı. baktım dünyaya insanlar o kadar geniş ki. sonra doğdum. anamdan doğdum. hatırlıyorum yani. yalnız öldüğümde diyor ki silahla beni öldürdüler. iki sefer adam ölüp dirilmiş. bi sefer diyor ki beni astılar. inanmak iyi bişe. allahın kudretine inanmak iyidir yani. ama bazen insanlar inanmazlar. allah niye hayvandan yaratmış insanı? [Arter'de Görünmezlik Taktikleri adlı sergiden gizli ses kaydının düzyazıya geçirilmiş halidir.]

2 yorum:

  1. selam.sayfan açılmış,çelebi mehmet gibisin.kapatılmaz olsun,neyse konuya gelelim

    bir yazar ve aynı zamanda okur olduğun halde anlıyoruz doğallığı bozmak adına olduğu gibi mi aktardın.berbat olmuş biz süslü lafları severiz.içerik ise eh işte işsiz güçsüz adamların oturup düşünebileceği şeyler.zaten ne gelirse insanın başına boş durduğunda gelir.asıl mesele boşluk

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...