Bu Blogda Ara

24 Aralık 2010 Cuma

Güncel Sanat ve İkinci Baskı

Güncel sanatın adamı iyi eden bir tarafı yok değil. ARTER’de İkinci Sergi (Second Exhibition) adında bir sergi var. Şöyle bir tur attım içerisinde. Anlamadığım şeyleri zaten süratle es geçiyorum. İşin üzerinde durup düşünecek vaktim yok. Vahap Avşar’ın bir işi dikkatimi çekti. Cam bir korumalığın içine binlerce sayısal loto kuponu dizilmiş. Kuponcuklar orda öyle bekliyor. İşin adı :Şans Eseri: Potansiyel Olarak, Sergilendikten Sonra En Fazla Değer Kazanacak Sanat Eseri. Çekiliş tarihi de verilmiş. Bilmem kaç Kasım 2010. Piyango çıkmamış olmalı. Olsa camı kırıp zile basardık.


İkinci Acayip’lik, çok acayiplik Burak Arıkan’ın tablosu. Ortak Yönetim Kurulu Üyelerine Göre Vakıflar Ve Şirketler Ağ: Türkiye Edisyonu. Burada Arıkan Türkiye’de faaliyet gösteren vergiden muaf vakıfların ve İstanbul Menkul Kıymetler Borsası’nda halka açık şirketlerin yönetim kurulu üyelerinin arasındaki ilişkileri diyagramlardan oluşan görsel aynı zamanda bilgi iletişimine açık bir dile aktarıyor. Bizim Malatya Eğitim Vakfı ise bu tabloda dikkat çekici bir yerde. Her yer ele geçirilmiş. Maşallah.

Foto: Zeynep Güçlüten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...