Bu Blogda Ara

30 Ocak 2011 Pazar

Hurda Sanat Manifastiği

6 yorum:

  1. bütün sanat akımları bir manifestoyla ortaya çıkmış bakıyorumda sen de geri durmadın üstelik bunu çağına yaraşır yollarla yapıyorsun...
    kılıçtaroğlu gibi soruyorum
    1-cihat duman kimi temsil etmekte
    2-arkasında olan güçler kimler
    3-hurda sözüyle kimleri hedef göstermekte
    4-erdoğanın ayaklar baş olmuş sözüyle ilşkisi ne
    5-nihat gencin edebi versiyonu mu
    6-manifestonun kendini arayan adam/kadın ile iligisi ne
    7-etp (eski tellal pazarı-adliye sarayı yanı/malatya)ye uğramadan mı yazdı
    8-edebiyatta bu tür şeyler kadük oldu.
    9-seri üretim çağında neden çorabın tekini sorun yapıyor(at yenisini alırsın)yoksa çorap üzerinden bir şeylerin propagandasını mı yapıyor
    10- Ey benüm şi’rime nazire diyen

    Çıkma rah-ı edepten eyle hazer



    Dime kim işte vezn ü kafiyede

    Şiirüm oldu Necati’ye hem-sar

    Harfi üç olmağ ile ikisünün

    Bir midür filhakika ayb u hüner
    (mihri)

    YanıtlaSil
  2. 1-cihat duman hemen alıntı yapar oğuz atay'dan: kendimi temsilen burdayım albayım. eskiden hikmet olan birini temsilen burdayım abayım. (iki ayrı yerden alıntıdır)
    2-arkamda internet vardır. 20-30 kadar okurum vardır.
    3- hurda sözcüğü yeni kaygısıyla ortaya çıkan diğer başkaldırıları övmek için seçildi.
    4- şu: çorap çekmecesinde kaybolduğunu sandığın bir çift eldiven bulursun ya. o zaman anlarsın işte.
    5- nihat genç'i hiç okumadım. tv'ye çıkıyormuş. tv izlemiyorum diye izlemedim. ama iyi arkadaşlarım ona iyi diyor. fırsat bulduğumda okuyacağım.
    6- manifesto kendini arayan insanları etkilemek için değil. kendini bulamayan insanlara teselli vermek için.
    7- bit pazarına çocukluğumda uğradım. öok uğradım. ordan giyinirdim. kışın malatya eskiden de soğuk olurdu. montlar ise o sene devlet dağıtmadığı ve komşunun büyük oğlu vermediği sürece çok pahalıydı.
    8- edebiyat değil yaptığımız. yol kapama. bunlarla gençlerin önünü kapatıyoruz. üşümesinler. şaka şaka. önlerini kapatıyoruz ki kendilerini geliştirmesinler.
    9- çorap da karpuz gibi bir kurbandır. hiç bir göndergesi yoktur.
    10- mihri zamanında akbil yoktu. fazla konuşmasın.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. iyiyim evlad. askerlik bitti mi?

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...