Bu Blogda Ara

22 Ocak 2011 Cumartesi

İlkokul Defterimin 26. Sayfası


bİÇim oKURun kuruntUSudur

hADİ ses çıkar
çıKARIyorum ecel etme kendi kendime
sana bana bir bitkisel hayat borcum var
burda orda
ne garip, orda diYORUM değil mi orda
tAKSİt geçmez geçen akşam vaktidir
benim benim sana olan çıPLAK bIRAKma hissim
elbet bir gün geçecek
kefen gİYİp geleceksin müzik dİNLEr gibi bir rahatlıkla
bir dua edERKEN taktığın baKIŞı kullanacaksın
anNEM dile gelip seni çok beğenecek dilsizdir
babam dine gelip sana baza alacak
herkes bir şeyken bAŞKa bir şey olup seni SENEcek

aynı bakkalı kullanırdık düş macunu satılan
ama su da satılan hele bir akşamsa ve başımız dönüyorsa
içine bir insan gİYİp terasa çıkmışsındır
üzGÜN baKARsın bakış üzgün sESİN gelir kULAKlarından sessiz
sana sarılma hissiyle ağlarım ben YALAn
çaresizlikten tutup bir kaktüsü idam EDEBilirim

en baştan sÖYLEmek gereKİRse
söylEMEK gEREKir bazı şeyleri en baştan en sONA
ben anAMdan deli doğdum sonra delirdim
şiir rUHUn REGLamıdır dedi jİNEKologun biri
kESİN konuştu, yargıya vardı
ruhun reklamı şiirdir dedim fAZla elLEŞme



Ğ Dergisi, Ocak 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kuru Otlar Üstüne Üzerine

Yazarın notu: Okuyacağınız yazıda sürpriz bozacak bir yorum bulunmamaktadır. İnsanlar roman okumayı bıraktılar. Film ve dizi izlemeye deva...